HOME :: TESTI :: LINKS :: INFO :: COLLABO :: SPECIALI :: FORUM :: CONTATTI :: PRODBY :: PRODBYITA

2Pac- Can U Get Away

testo originale :: testo tradotto :: confronta i testi
scheda autore (2Pac) :: scheda album (Me Against The World)
salva usando il tasto destro del mouse: testo originale :: traduzione


TESTO ORIGINALE:

Artist: 2Pac
Album: Me Against The World
Song: Can U Get Away

--- testo preso da www.ohhla.com
--- tradotto da THHT.cjb.net

"What's up, it's Tupac, can u get away? let me come sooth you up."
"You know I gotta man."
"I know you gotta man, but he won't mind if I take you out."
"Of course, he gonna mind."
"Let me take you to lunch, I'll have ya back before he even get home,
before anybody see."
"I can't."
"Aaa, come on."
"He won't let me."
"Pleeeease..."
"Naa."
"Alright. What's wrong with your eye? Why you got on glasses?"

Ever since I met ya I can't beat tha pressure.
It's like your man don't understand all he does is stress ya.
I can see your state of misory from tha introduction.
ain't nobody suckin' and touchin' this harmless discussion.
maybe we can see a better way find a brighter day.
late night phone conversations would that be ok?
I don't wanna take up all your time or be tha next in line.
Tell me your size and let me find things with you in mind.
I can see your cautious and I'm carefull not ta scare ya.
But anticipation of love makein' got ya shakin' when I'm standin' near ya.
Use of precision will prepare ya in case you get scared.
Just ask the man in tha mirror now tha pictures getten clearer.
All he does is hit ya hard.
I tell ya to leave him and you tell me keep my faith in god.
I don't understand I just wanna bring ya home.
I wonder should I leave ya alone find a woman of my own.
All tha homies tell me that you don't deserve it.
I contimplate, but in my heart I know ya worth it.
Tell me: Can u get away ?
Ebony, can u get away, c'mon let's go.
Can u get away? Can u get away?

[Chorus]
So much pressure in tha air and I can't get away.
I'm not happy. (I know what's wrong)
So much pressure in tha air and I can't get away.
I'm not happy. (Do you love that man?)

Could it be my destiny to be lonely.
And be checkin' for these hoochies that be on me cause they phoney.
But you was differentI got no need to be suspicious.
Cause I can tell my life with you would be delicious.
Tha way ya lick ya lips and shake ya hips got me addicted.
I'm sitten here hopen that we can find some way to kick it.
Even though I got your digits gotta struggle to resist it.
Slowly advance, and miss my chance.
Not to miss it you blow me kisses.
When he ain't lookin, now your hearts tooken.
My only wish is that you change your mind and he get shook.
I wanna take you there but you scared to follow.
Come see tommorrow, hopen I can take you through tha pain and sorrow.
And let you know I care, that someones there for your struggle.
Depend on me, when you have needs or there's trouble.
I wanna give you happiness and maybe even more, I told you before.
No time to waste we can hook up at the store.
Can U get away ?

[Chorus]
So much pressure in tha air, and I can't get away. (Yeah you can!)
I'm not happy. (Can U get away?)
So much pressure in tha air, and I can't get away.
I'm not happy.

I feel like reminesin' and I hope ya listen.
In tha position and tha pressure and all for competition.
Me and you was meant to be my destiny.
No longer lonely cause it's time for you and me.
All I can see a happy home that's my fantasy.
But my reality is problems with your man and me.
What can I do? don't wanna loose ya to tha sucker.
Cause if he touch ya I got some drama for that busta.
Don't wanna rush ya but make your mind up fast.
Nobody knows or who controls will it last.
Before I ask I hope you see that I'm sincere.
And even if ya stay with him today I'm still here.
I refuse to give up cause I believe in what we share.
Ya livin' in prison and what he's givin can't compare.
Cause everything I feel for you I wanna let you know.
Passion will be yours and I'll never let you go.
Tell me: Can U get away ?

[Chorus]
So much pressure in tha air, and I can't get away.
I'm not happy. (All I wanna know, can u get away?)
So much pressure in tha air, and I can't get away.
I'm not happy.

If you really wanted to get away, you could get away.
You ain't got to go through all this drama and this stress.
With this old half a man, you know what i'm sayin?.
I ain't tryin to put you in a position where you gotta give up your.
Lifestyle to hafta get with me but uh, he ain't even takin care of you.
He's beatin' on you and shit. Look how you look.
Some motherfucken wanna be baby, you know what I'm sayin?
Shake that sucker to tha left.
And let me show you what this life is really about.
You know what I'm sayin, you need to be on first class.
Need to be goin' to hawaii and seeing tha world and seein what this world got to offer you.
Not goin to, you know what i'm sayin, the emergency room and getten stitches.
Cause this nigga done got a temper. Don't cry, it's all good.

Can U take me from here (x2)

testo originale :: testo tradotto :: confronta i testi
scheda autore (2Pac) :: scheda album (Me Against The World)
salva usando il tasto destro del mouse: testo originale :: traduzione